دفتر اداری ارزان
اگر دنبال خرید یا اجاره ملکی اداری بوده باشید، احتمالا اولین سوالی که از شما پرسیده میشود این است که «ملک اداری» میخواهید یا «موقعیت اداری»؟ پس بهتر است تفاوتهای ملک اداری با موقعیت اداری را بدانید؛ تفاوتهایی که میتوانند بر تصمیمگیری شما برای خرید یا اجاره ساختمان و دفتر اداری ارزان اثرگذار باشند.
بیایید ابتدا نگاهی به تعریف هر کدام بیندازیم.
برای راهاندازی یک شرکت یا دفتر شخصی، نیاز به ملکی است که مجوز فعالیت اداری را از سوی شهرداری داشته باشد و نمیتوان از ملک مسکونی برای فعالیت اداری استفاده کرد.
ملک اداری چیست؟
املاک اداری، که معمولا به صورت آپارتمان هستند، به املاکی گفته میشود که شهرداری به آنها مجوز «اداری» داده باشد. از این املاک به صورت قانونی و رسمیمیتوان برای راهاندازی دفاتر مختلف اداری استفاده کرد.
موقعیت اداری چیست؟
برخی از ساختمانهای مسکونی موقعیتشان در خیابانهای پرتردد یا بر خیابان است. این املاک با اینکه کاربری اداری ندارند، اما به خاطر موقعیتشان بسیار موردتوجه هستند و تحت شرایطی میتوان از این ساختمانها استفاده اداری نیز کرد. به همین دلیل به آنها املاک با موقعیت اداری گفته میشود.
برای فعالیت اداری، علاوه بر استفاده از املاکی با کاربری اداری میتوان از املاک مسکونی که موقعیت اداری دارند نیز استفاده کرد.
افرادی که به دنبال خرید یک دفتر کار یا رهن دفتر اداری ارزان برای شغل و پیشهی خود دارند باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهند. یکی از این نکات توجه به نوع ملک و تفاوت ملک اداری با موقعیت اداری میباشد.
بازدید : 1504
دوشنبه 14 ارديبهشت 1399 زمان : 1:23